Smärta.

Jag är så förbannat nöjd.
Klart jag tycker synd om dom drabbade.
Men jag fick rätt och det gick snabbare än jag kunnde ha hoppas på.
Vägrade svininflensa sprutan. Alla tyckte att man var dum.
Tog till och med strid om det med några. En sa till mig att jag skulle tänka på barna.
Jaaaaaaaa det var det jag gorde.
Kommer aldrig och ta någon medicin om det inte är alldeles tvunget.
Har left efter det måttot hela mit liv. Kan inte på stå att jag har tagit någon värre skada av det.
Dom skadorna som jag har, är jag tyvärr född med. Inget och göra åt.
Vet inte om jag har onormalt hög smärt tröskel.
Men huvudvärken får allt vara bra ihärdig för att jag ska ta ett piller.
Samma är det och föda barn. Inget smärt stillande där heller.
Har haft huvudvärk som har varit värre än när jag födde barnen.
Ja när jag bröt tummen så prata dom om att jag skulle ta piller för att inte ha ont.
Då hadde jag ju gipset på tummen så då var det väll inga problem.
Det skulle ju ha varit mer aktuelt när jag gick nere på ullared och shoppade en hel dag utan gips på tummen.
Då var det ju dagen efter jag brutit mej.
Fast det trodde ju inte jag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0