Nu ska det göras affärer.

Om jag fick mycket gort igår så var det dessto mindre idag.
Sett på wasaloppet och broderat lite.
Hämtade linn kl 12.30 i grums.
Värmde soppa till lunch.
Sen var jag på ljusparty några km hemmifrån.
Säljaren dök på mig och sa att jag skulle behöva ett party.
Neeeeeeeej troor inte det!!
Hon kan komma till baka när hon äger mer ljusstakar än mig. Ha
När jag får hem baraken ska jag ställa i ordning på hyllor snyggt och prydligt
och sälja ut hela skiten.
Kan ju bjuda in alla mina 150 st face book vänner till en visning.
Sen kan ja börja med massa andra loppis prylar som ligger och skräpar.
Sen så säger jag att alla som handlar för minst 300 får en tupp på köpet. Hi HI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0