Man vet aldrig.

Nu har stefan hittat en annons på en ardener.
Ja ja han vill nog ha en häst och leka med han med.
Får skicka iväg vitspår på lite läger så han blir inkörd.
Jag har ju inte tid med honom riktigt som man borde kanske.
Så det är väll ingen dum ide att han kan motionera honom.
Jag har ju mina hönor jag.
Blev ju av med caramia härom dagen så nu är dom bara tre i stallet.
Och om jag skulle skicka iväg vitspår nån månad så gud vad tomt det skulle bli då.

Vad drykt det är när man väntar på något.
Men det står i horoskopet att livet kommer och ta en ny vändning.
Så vem vet kanske det händer något snart.
Men nu börjar det bli vår åtminstonde så jag får glädjas utav det så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0