Latmasken borta.

Nu har jag kommit igång. Känns skönt trots att inte ryggen vilar mot soffan.
Idag har jag satt vinnpapp och reglat om i friggeboden. Sen isolerade jag.
Tog ungefär 4 timmar.
Fick göra om reglingen som stefan gort. hum
Pappen bör på först, blir lite knöligt annars.
Sen så vet alla att reglar ska sitta på cc 60.
Men men. Jag fick ju glänsa en stund.
Nu är det bara och sätta upp gipsskivorna.
O så taket vete tusan hur jag ska göra.
Måste det vara en luft spalt tro?
Var till kil och tittade på lite får grejer.
Det fanns det gott om.
Hur ska jag lyckas lära mig allt hantvärk som finns innom ullbranschen.
Men det finns mycket fula grejor också.
Nu ska det duchas bort isolering, det kliar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0