Hopplock.

Skulle behöva skriva några rader men har inte ett skit och skriva om.
Mer än att vi har ett skit väder utanför.
Det jag har närmast på tapeten är att jag måste få tag i någon lastbil som kan köra hem mitt lastbilsskåp.
Så ska jag köpa en sele till vitspår. Stefan ska börja köra med honom.
Så vi ska skicka iväg honom här i sommar på inkörningskurs.
Till helgen ska sadelkammaren bli klar.
Igår så äntligen tog jag tag i och bytte blixlås i svärmors byxor. Har haft dom sen november så jag borde skämas.
Men först bröt jag tummen, sen skulle doptavlan bli färdig och så är jag lite lat.
Hatar och sy blixlås.
Så nu när jag har tagit i symaskinen igen, så passade jag på idag när jag kom hem och klippa till ett sadel överdarag till vitspårs sadel.
Så måste jag jämt nämna melodifestivalen. Jag har lyckats slippa se eländet.
Men har fått höra på radion i stället. Dessa idioter som skriver texter, ge dom ett lexikon så dom får se att det finns fler ord.
Det finns en som sticker ut med text, den är inte särsilt bra eller direkt poppig men den har en text som jag tror skulle höja ögonbrynen ute i värden.
Vi kommer inte och ligga bra till i alla fall så va f--n.
Skicka Varga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0