Häligt med fredag.

Nej då så mycket har jag inte klippt bort.
Men nu kan jag röra på mig utan och få hår i ansiktet hela tiden.
Till och med när jag sover så slipper jag allt hår som gärna vill vara runt ansiktet.
Så en regäl upp klippning är vad jag har gort.
Efter jobbet så styrde jag bilen upp till arvika för och se på dom bedårande lastbilsskåpen.
Fick väll tag i två tänkbara. Den första var bäst som jag såg. Men den bojna lite i taket så vi får se om det kan bli något bättre när dom skottat bort snön.
Den var lite fiffi för där fans det redan ett fönster, så då slipper jag det besväret.
Så var det alluminiumgolv, kan ju vara bra kanske.
Sen fanns det ett skåp som var riktigt finnt inuti. Men tyvärr lite rostig runt karmen där baklämmen har suttit.
När jag kom ner till karlstad igen så var jag in på biltema och köpte luftventiler till sadelkammaren.
Behövs lite luftning så det inte blir alldeles tätt.
Så nu får vi se om det kan bli klart i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0