Energin kommer med solen..

Nu börjar sadelkammaren bli klar.
Har bara och sätta gipsskivorna i taket och sen ska det in två ventiler för lite luft införsel.
Men det är nog inte BARA misstänker jag.
Tänkte mig inte riktigt för när jag började med väggarna.
Skulle ha gort taket först. Stefan sätte nämligen regeln inne i väggen till taket.
Sen sitter jag och klurar på om jag ska ta på mig något mer projekt.
Som och riva ute stallet och bygga upp det på nytt.
Ordenligt denna gång. Det var min far och en som hette erik som byggde dom fyra häst boxarna.
Det värst är att det är så mycket jobb jämt när man ska göra det ordenligt.
Men min far tyckte väll det var bättre att jag fick göra skiten så slapp han.
Som att rätta till hela logen som har sjunkit ner i marken och gjuta en betongplatta istället för och palla upp
hela huset på sten bumligar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0