En löpar runda.

Jag har gort det igen.
Blev lite längre denna gång. Om en ska gå efter tiden så blev det ett par mil minst.
Men tyvärr så berode inte tiden på hur långt jag sprang utan att jag stannade och pratade.
Synd att jag inte är lika bra på att springa som att prata.
För i sådant fall skulle jag vinna statsloppet utan problem.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med lastbilsskåpet heller.
Gubben vill ju inte ringa upp mig. Jag kan ju inte vänta hur länge som helst.
Hur ska jag annars lösa boendet för mina små kycklingar.
Imorgon ska det bli mera kycklingar är det meningen om det inte var för dretiga ägg så att dom har dött.

En upp värmare.
Skillnaden på kvinnornas trosor förr och nu:
Förr var man tvungen och öppna trosorna för att se röven.
Nu måste man öppna röven för att se trosorna.

Imorgon är det fredag. jess

Kommentarer
Postat av: Sara - f o t o b l o g g

Sv. Tjuvträna kan du ju allt, det är ju några månader kvar ;)

2011-03-25 @ 18:43:48
URL: http://saraagustavsson.blogg.se/
Postat av: Lilian Malmgren

Hör med Kenneth i Arviken han har ju hur många lastbilsflak som helst,han köper lastbilar o tar ut motorerna bara.

2011-03-28 @ 08:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0