Allt ska man göra skälv.

oj oj oj vad många som hittade till min blogg i går.
Kul! Men dom är väll så unga och vill bara läsa om mode och fester.
Då tyvärr har ni hamnat på fel ställe vill jag medela.
Fast om ni har någon gammal farfar som sitter på nättet då och då så kanske det skulle ge något.
Var för bi granngården när jag åkte hem.
Handlade med lite nytt pellets strö som jag har bytt ut hos vitspår.
Han fattade inte riktigt att man inte skulle äta det.
För det ser ut som kraft foder så han stog och javlade en stund innan dom åkte ut igen.
Dåren i arvika som jag ska köpa lastbilsskåpet av.
Värkar som han inte vill sälja något skåp.
Snart stängs vägen av här för tungtrafik. Då är det kört.
Han hade fått tag i den som skulle köra hit det men skulle ringa till honom igen.
Varför undrar jag då. Fick han inte ur sig ärendet när han ringde dagen innan.
Han skulle ringa upp mig. Hur svår kan det vara och få tag i gubben som kör lastbil.
Vill dom inte ha någon körning eller???

Kommentarer
Postat av: linn - en liten tjej med stora drömmar!

SV; super kul att du är med i dagens blogg, men du har anmält dig till en avslutad. var iställeet med i dagens blogg - onsdag :D

kram!

2011-03-23 @ 19:19:24
URL: http://linnnrosenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0