Politiska åsikter.

Ja det finns ju en del och tycka till om.
Som vår kung som måste stöpas om i någon slags form som han inte kan ta sig ur helst.
Han måste vara så som vi andra inte orkar vara.
Då vill jag säga till er vanliga folk. Vi har också lagar och förordningar som vi ska följa.
Som hastigheter på vägar och parkeringsanvisningar,sanningen vi ska ha med i deklarationen, tänka på miljon och sopsortera rätt och riktigt, rätta till sådant som vi ställer till med själva.
Ja listan skulle kunna bli så lång så lång. Om vi inte kan följa så änkla saker. Varför då inte kunna se mellan fingrarna på att kungen har haft klåda i skrevet en och annan gång.
Ja han är vår stats chef men han är bara mäniska än då.

Så har vi detta enorma ämne som våra utlänningar. Vad ska man säga, nu får inte våra barn fira skolavslutning som vi alltid har gort i vår kristna tro i en kyrka. Alla seder och bruk, kassta bort hela skiten vet jag.
Skriv om national sången så det passar våra huckel prydda vänner.
När ni ändå håller på så gör om vår flagga till något internationelt i stället, jag gillar ändå inte färgerna.

Slut ordet blir något som min dotter Linn sa:
Det finns två saker som man inte behöver oroa sig för, VÄDRET och DÖDEN.
För det kan vi ändå inte göra något åt.
Den tjejen kommer det och bli något stort av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0