Glad Midsommar!!!!

Nu är det nära.
Väntar på att brödet ska jäsa klart så jag kan skicka in det i ugnen.
Tältet står på plats och potatissalladen gottar till sig i kylen i lag med diverse dricka och
grönsalladen.
Fyra socker kakor har linn hjälpt mig med och baka.
Stefan och linn har gort med gemensamakrafter en ruggit fin midsommarstång.
Om det kunde sluta och blåsa skulle allt vara perfekt.
Nu när min bästa barndomskambrat ska komma hit som pricken över i ett.
Och Rocky ser ut som det är den bästa dagen i hans liv.
Kan bara bli bra av allt i hoppa.
Så Glad midsommar på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Lotta Grahn

Tack Helena o Stefan ! :-) för en mycket trevlig midsommar fest !! Med mycket god potatissalld med tillbehör , kaffe o kaka :-) jag som inte äter potatissallad , kan rekomendera den , för den lena , runda , krämiga smaken , :-) och brödet med sin saftighet . sä snälla Helena :-)) skulle du vilja dela med dig av receptet på potatissalladen till oss alla? :-) vi ser fram till nästa fest hos er, tack åter igen för en trevlig midsommar fest :-)

2011-06-25 @ 13:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0