Första dagen på semestern...

Då börjar utestallet bli klart.
Har en regel kvar och hugga in i telefonstolpen rakt och fint.
Stefan har reglarna till taket som plåten ska sruvas i kvar och sätta.
Sen är det bara och spika på bräder på väggarna men det är ju rena barnleken igemförelse.
Sen har vi varit och köpt ny tv. Så nu är den så stor så jag måste plasera om möblerna.
Herre gud vart är denna värden på väg. Inte konstigt att folk bor rymligt när dom tillvärkar så stora
tv apparater.
Och stefan med sin förkärlek för teknikens värd.
Har städat lite till i vardagsrumet på förmidagen men nu blir det ju och flytta möbler då kommer
det säkerligen fram mer damm.
Kunde inte hålla mig utan jag var in på jobbet när vi var i stan och visade runt stefan hur det ser ut
på en riktig arbetsplats.
Morsan satte mig i arbete på en gång när jag kom dit. Likt henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0