Åttonde dagen.

Skulle ha lagt ut några bilder på att jag har varit duktig idag.
Men skit fick jag för det. Vet inte om det är gud som är grining än eller om det är den underbara
data värden som är så fantastisk.
Men jag kan i alla fall tala om att staketet på ridbanan sitter nu på plats.
Så nu ska linn få måla klart det som inte är målat.
Sen har jag gort rent akvariet. Plus i kanten gud glöm inte det.
Snickrat några brädor på utestallet också.
Gud så lång tid det tar.
Måste mäta och krångla så mycket för att det ska va ett fall på varge bräda.
Stefan har slagit får hagen i dag och krånglat med maskinerna så dom spinner som katter nu.
Rene: Slog ett gärde igår men nu tar det några dagar innan det är tort.
Får se om det håller isig vädret om vi ska våga slå något mer snart.
Lotta: Inte värdens bästa pitzzerior har vi i molkom precis. Kan bli en och annan magsjuka där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0