Stefan har talat.

Nu är farmen fulltalig för denna gången.
Dom 7 fåren är på plats.
Min bror Pether har varit här i dag och badat med barnen.
Han var här redan när jag kom hem.
Stefan har röjt undan där som hönsbaracken ska stå.
Det blev inte någon särskild vila för honom dom tre dagarna som han längtade så efter,
innan semestern skulle ta slut.
Vi tittade på allsång på skansen nyss.
Då slog det mig att den nya programledaren "vad dålig han är".
Det sa jag till stefan och att det skulle behövas någon som kunde prata lite i mellan låtarna. 
Då sa jag sen att jag skulle kunna göra bättre ifrån mig.
Det tror jag säker säger stefan reser sig och går mot hallen.
Men då skulle dom nog inte hinna med någon musik.
Ha HA HA HA Det är därför jag tycker om honom så mycket.
Han kan va så rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0