Sista semester dagen.

Ja då har man varit på lite festligheter i skruvsta parken då.
Var riktigt roligt, såg nog nästan halva facebook listan där.
Bra och visa upp sig för grumsingarna så dom vet att jag lever.
Lite töligt att dansgolvet är så litet bara.
Imorgon blir det och hugga in på returerna som står och skräpar.
Lite trist är det och lämna får och kycklingar för att ta i tu med flaggor och ballonger,
vimplar och massor utav kort av alla de slag.
Men dom finns ju kvar när man kommer hem.
Igår så hade jag lite besök på gården utav min älsta broder med fru och svärfar.
Älsta barnet Erica var också med, innan även hon skulle till skruvsta.
Men det var ju som sakt mina lamm som drog.
Men det skulle kunna vara dom nybakade bullarna som jag hade bakat till dom på morgonen. Hi HI
I eftermidag så får vi gå på 25 års kallas.
Ett syskon barn till stefan fyller så vi har blivit bjudna på lite mat och tårta.
Så denna dagen kommer väll inte bli något svårt att fördriva tiden fram till måndag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0