Fint ska det va.

Nu får det vara bra med regnandet.
Så jag har skickat ut stefan till att slå ett gärde till.
Synd bara att han kom i väg så sent.
Men han sa att han hållde koll på vädret då får man ju förutspå att det är så.
Tur jag kollade in på yr.no för att se om det såg någon ljusning.
Ja 0,6 mm en dag utav 5 är väll rätt OK.
Om han inte lurar mig där uppe.
Själv så har jag börjat och skura stallet.
Behöver rengöras innan vintern. Så jag körde igång med Birkas box.
Är en liten början ialla fall.
Tar sin tid och skura, golv tack och väggar.
Puttsade fönstret också och då måste man skruva bort gallret först.
Linn har åkt till Åland med farmor och kommer hem i morgon natt.
Hon blir nog inte så glad på mig när jag tog hennes box först.
Hon ville nog göra den själv. Men nu har faktiskt hela sommaren gått snart och hon
ser inte ut som hon skulle dra i gång någon stor rengöring.
Så jag passade på när hon ändå skulle få nytt spån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0