Fått mycke gort idag.

Ja idag har det nog blivit 10 timmar arbetsdag åtminstonde.
Om man räknar bort lite mat och lite prat med grannar.
Stefan svir över att han har gått ner tre kg.
Medans jag står där jag står på vågen.
Är det så att stefan jobbar och jag sitter och äter.
Begriper inte varför annars han skulle ta mer skada än ja.
Men idag hade han tur att glass bilen kom.
Då passade han på och köpa sig en fryst pizza till kvällsmat.
Beställt tid för kör lextioner till linn idag.
Och även all teori. Så nu får vi se om hon grejar detta nästa månad.
Men hon fyller ju inte förrän i oktober så det är ju inte någon panik.
Linn hjälpte mig och få bort allt hö som låg och skräpade i får hagen.
Vi hade tänkt och pressa det först men stefan tyckte det var för trångt
för traktorn och komma runt.
Så det han och bli förstört så nu ska vi ella upp det eller köra det till skogen.
Söv gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0