En vecka kvar..

Ja då var tredje veckan avklarad och jag lever!!!
Idag har vi gort klart får hagen som dom små liven ska få börja med och beta på.
Sen så började vi med deras lilla koja och krypa under.
Kommer nog lite bilder i morgon på vårt arbete.
Kycklingarna börjar och växa tillsig för nu börjar det komma ett och annat ägg.
Lite tidigt men vem vet, dom kanske dopar sig.
Får se om jag kan lyckas få SE nummret av jordbruks värket i morgon så jag kan ringa
och få hem fåren.
Stefan längtar till sina tre sista semester dagar, får då jobbar jag.
Då tänker han göra presis vad han vill sa han till mig.
Stackars man. Det är ju samma sak som ingen ting.
Skulle det vara så roligt då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0