En väntande dag.

Har väntat i fjorton dagar på att stefan skulle hämta en grävmaskin.
Nu äntligen skulle det bli av, men vad hände.
Jo vi kom på att vi var tvugna och ringa helmia där min mors bil står och väntar på genomgång.
Hon berättade inte för oss i tid så vi han stoppa henne.
Så nu är stefan på väg till helmia och ska hämta bilen.
Om vi har tur så är det ett fel som vi har haft förut och då kan han laga det på parkeringen.
Annars blir det lite krångligt för min mor och ta sig hem idag från jobbet.
För i morse blev hon skutsad.
Själv så sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Inget mer gräs är slaget. Bräderna är slut. Släp kärran är inte tillbaka än så jag kan åka och köpa nya.
Ingen unge hemma och töla skit med.
Ingen sol framme så jag kunnde sola lite lungt och stilla utan arbeta samtidigt.
Ja ingen ting utom städa. Vem f--n vill städa.
Men i morgon får jag främat så då ska det bli livat. Får förbereda lite så vi inte svällter igäl under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0