Vissa skulle inte skaffa.......

Då väntar två arbetsdagar så är man ledig igen i hela 5 dagar.
Man blir väll så slö och lat så man kan inte ta sig för någon ting efter all ledighet.
Men det är skönt så länge det varar.
Vartit på IKEA idag och inhandlat lite skåp. Tänkte jag skulle få undan lite saker.
Sen mötte jag upp med Linn som blev skjutsad utav farmor.
Den ungen var inte frisk. Känns som hon har feber t.o.m.
Men det hindrar inte att han släpade med henne på bio igår kväll och i morse så skulle hon med upp till farmor för han skulle jaga. Då blev han så svett så han ville bara hem till sig så mamma fick sköta skjutsandet.
Så jag var inte sämre utan drog med henne in på OBS och köpte tre dvd filmer åt henne och se på under dagarna vi ska jobba.
Köpte en fjärde film också men den är till stefan (På väg till malung med lasse stefans).
Så när vi kom hem så fick hon lägga sig på soffan så gick stefan och jag ut och skottade.
Så sjuk är det inte någon tvekan att hon är. När vi fick gå ut utan henne.
Är det inte underbart med förstående föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0