Trötta fötter-vem bryr sig.

Idag har jag jobbat över. Har fått mer lokaler som vi håller på och flyttar in i.
Så stefan fick åka med Linn på ridning idag.
Var uppe kl. 5 i morse.
Men det är ingen konst när man har fått så flådig säng och sova i på nätterna.
Skulle hinna och skotta tänkte jag innan jag åkte till jobbet efter som jag skulle komma hem sent och dom andra kommer inte förrän vid 8 tiden.
Heter och förbereda.
Imorse så åt jag flinger med laktosfri mjölk för första gången.
Man säger att utvecklingen går framåt. Jag vet inte det ja.
Skulle inte vilja kalla det framåt riktigt.
Mig får ni inte till och tro, att detta med mat allergi skulle vara naturligt.
Nej det är rentutsakt naturens utveckling på våran vårdslösa hantering utav naturens resurser.
Värre kommer det och bli sanna mina ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0