Telefon försäljare=desperata

Då har man änengång fått telefon samtal från en idiot till försäljare.
Om det kommer en svart lista så kommer jag och stå överst.
Efteråt så skakade jag i benen. Helt mål lös blev jag. Han la på luren.
Jag som var laddad och argumentera hur länge som helst. Men icke det gick.
Den här skulle ge mig ett abonemang hos tele2. Samtalen skulle inte kosta någon ting, under hela mitt liv.
Han hånade mig och sa att det inte fans någon fläck på kartan där jag bor, som var så dålig täckning som jag sa.
Berättade att vi har haft speciela mät instrument som har kollat detta just för att stefan jobbar med det han gör och måste vara anträffbar. För han skulle få nytt abonemang. Men tyvärr så måste han ha telia för det funkar inget annat. Då säger han att tele2 har samma nät.
Ivårat fall hjälps inte det för det funkar inte.
Säger även till honom att jag har haft tele2 själv så jag vet.
Det var då han babblade på och ett tu tre så var det tyst i luren.
Nästa gång ska jag bara tyst lägga på luren och inte säga någon ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0