Släng och köp nytt.

Här kommer lite bilder på kläder jag har skapat under åren.
Hittade dom i gömmorna nu när det städas och mubleras om på övervåningen.
Skulle ju till Ikea igår för att köpa sängen som vi tittade på förra helgen.
Den varnade dom för att den var för klen i underredet. HiHi
Så vi trode vi skulle bli utan men stefan ville ha med sig en säng hem så vi hittade väll en till slut.
Jag hade ju redan kasstat ut den förra sängen när stefan kom hem från ridningen.
Så vi var nästan tvugna att få med en säng hem också.
Men hela sex timmar tog det innan vi kunnde lägga oss.
Då hade kl. passerat midnatt.
En mening hanan säga innan han somnade. "Gud så gött"

Var in på en ridsports butik på ilanda som hade utförsäljning upp till 70 %.
Blev lite handlat där också kan man säga.
Stefan var inte sämre där heller utan han fick tag i nya ridskor för bara 179 kr tror jag.
Jag köpte mig sporrar och ridvantar. Vitspår fick ett fint schabrak att ha under sadeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0