Skulle villja veta vad jag gort för fel.

Vad har värden för horn i sidan på mig då!!!
Stefan började sin tredje termin på krk idag.
Vad tror ni dom skulle träna på..........
Jo få hästen i form. Nu kan jag säga att jag börjar bli lite grinig.
Mitt nästa stora köp blir nog en dresyr häst och en häst transport.
Sen beger jag mig nog till grums ridklubb och får mina lektioner för den
beryktade anders. Behövs nog en sådan man för att kunna lära mig värkar det som.
Eftersom inte dom ville lära mig på krk.
Medans jag ska sitta och se att stefan lär sig utan vidare.

Sen så sitter jag och längtar till sommaren och funderar om jag skulle bjuda på ett
sjuhälskottas grill party för mina bästa arbetskambrater
Vad säger ni om det!!!!!!
Ni som följer min blogg är ett måste och komma.
Räknar även med lite sång och musik utav den som kan.

Kommentarer
Postat av: Bengt

Låter roligt, klart vi kommer

2011-01-08 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0