Idéerna sprutar nu...

Varit och hämtat hem linn från sin far.
På hem vägen så ville stefan in på IKEA och köpa ett sko ställ till.
Så vi strövade om kring där inne och till slut så fick stefan ögonen på en säng.
Vi ska ju byta sida på skullen där vi sover med linn.
Då kom stefan på den brilljanta idén att vi ska köpa 1,60 säng i stället efter som det är så trångt som det är.
Så till helgen så får vi göra ett nytt försök och ta med oss den stora kärran för att frakta hem allt.
För det kommer ju och bli nya madrasser till också efter som sängen är smalare än den vi har nu.
Men stefan vill ju ligga som en prins han får så ont i ryggen annars. Så det var säkert välbehövligt och byta madrasser ändå.
Latex madrasser, finnt ska det vara. Så nu kommer han väll aldrig upp ur sängen på morgonen.
Jag ville inte vara sämre.
Så jag kom på den briljanta idén att stefan kunnde köpa mig några får när jag fyller år.
Så jag får vänta med och riva ute stallet ifall jag skulle behöva det snart. Ha HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0