Första dagen på detta år..

Då har ännu ett år gott förbi och ett nytt påbörjats.
Var några grannar som träffades och firade igår. God mat och helt underbart sälskap.
Så det blev nog inte sista gången. Tack ska ni ha för igår.

Var ut på en promenad med lilla tjocka etna till skogen under dagen. Stefan och Rocky var med på efter kälken.
Skulle se om dom har huggit ner skogen för mig.
Soprent var det. Men det skulle det ju vara också, så man kan nog inte gnälla.
Hoppas alla barkborrar är borta nu.

Sista biten hem så skuttade jag upp på ryggen på etna och latade mig sista biten hem.
Får nog banta lite nu så jag kan ta små turer på henne. Är lite roligare och sitta på en så liten häst och att den bär en fram lika bra som en klumpig nordsvensk.
Det mest fantastiska är att hon gorde inte ett dyft och ville ha av mig.
Bara sandra har suttit på henne en liten stund en gång tidigare. Bara hon blir lite mer tränad och van så kan småbarna få rida lite när dom vill.

Så lite hanterade men ändå så coola, mina hästar är dom bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0