Alla kan ta fel..

Pelle och Eric var tvillingar. Pelle ägde en gammal eländig båt och ödet ville sig så att Erics fru dog samma dag som Pelles båt sjönk. Några dagar senare träffade Pelle en gammal tant som trodde Pelle var Eric.
-Så ledsamt att höra om din förlust.
Pelle trodde hon menade båten och svarade:
-Nja, faktiskt var jag bara glad att bli av med henne.
Hon var ju så genomrutten från dag ett.
Underdelen var ju fulständigt slut och hon lukade gammal fisk.
Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka där bak och ett ganska stort hål framme vid.
Varge gång jag använde henne blev hålet bara större. Jag utgår från att det som tog knäcken på henne var att jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ha lite skoj.
Idioterna försökte alla komma in i henne samtidigt, då hon sprack på mitten.
Men det är ju inte värdens undergång, jag får väl helt enkelt börja leta nytt på internet.

Kommentarer
Postat av: maria

favorit i repris ;)

2011-01-29 @ 09:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0