Trött tröttare tröttast

Funderar skarpt på att gå och lägga mig.
Jag var så trött när jag kom hem så jag vågade inte sätta mig till ro.
Så jag gick upp och gorde det sista på städningen på övervåningen.
Vad mycket kul man hittar i gömmorna.
Hittade b.l.a en bok som jag har noterat alla armband som jag tillvärkat.
Det är inte riktigt klokt. Hela 165 st. Inte undra på att jag inte hade några problem
och vara arbetslös i 10 år.
För det var inte riktigt det enda som jag hittade.
Massa broderier som var både klara och halv färdiga.
Och den högen med mönster helt otroligt, jag måste ju ha sytt allt det också någon gång.
Inte udrans att man börjar känna sig sliten.
Har hjälpt till på den norska avdelningen och packat lite konfirmation sen lunch igår.
150 st kartonger med konfirmations kort i + 179 moduler.
Men nu var det klart så jag kan gå upp till mig på övervåningen igen och rota i mitt.
SSSSNaaaaaark!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0