Plåster....

Fick ett kul telesamtal i dag igen.
Ringde en tjej som sa att jag varit med i en ankätundersökning.
Så nu ville dom förära mig med hälsoplåster.
Visst tänkte jag, plåster kan ju vara bra att ha. Säker mer speciela plåster som skavsårs plåster trodde ja.
Nej då börjar hon räkna upp nikotinplåster, plåster som tar bort matsuget, stress plåster och en fjärde som jag inte kommer på.
Blev lite paff. Så jag svarar att det finns inget plåster för mig tyvärr.
Då blev hon paff och undrar om det värkligen var sant.
Med ett litet fåningt skratt på läpparna så svarade ja jaa.
Då sa hon bara tack och hej.
Trodde hon att jag var en gammal fet kärring som är stressad och röker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0