Nu igen!!!

Då har man gort det igen.
Och det var ett påskägg som fick mig på fall.
Herre gud jag kanske läser för mycket i min höns bok.
Han inte jobba i en timme ens när det hände.
Det högg till i ryggen sen var det som bena var fast limmade i golvet.
Var tvungen och inse att jag behövde hjälp upp.
När jag kom på benen tog det en stund innan jag kunnde ta några steg.
Tittade i telefonen efter numret till natrapatkliniken.
Nej borta.
Då började jag gå mot annicas revir.
Kom 10, 15 m sen var det stopp.
Då fick jag ta till stämbanden.
Tur att inte dom också är kassa.
Hon kom så jag fick nummret.
Inget svar, talade in på telefonsvararen.
Men dom ringde inte upp förrän tjuge över 10.
Men hon kunde inte få mig så bra som hon brukar.
Så nu har jag tagit ett hett bad och mår nästan prima.
Skört lite stretching med den sidan också så nu är det bara sömn och lite tur som behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0