Fortsättning.

Fråga: Borde jag minska på mängden alkohol jag dricker?
Svar: Nej, tvärom. Vin är gjort av frukt. Konjak är destillerat vin. Det betyder att de tar bort vattnet ur frukten, och så får du ändå mer av det goda sunda innehållet. Öl görs av sädesslag, det säger allt.

Fråga: Är det osunt att äta choklad?
Svar: Är du tokig? Kakaobönor= bönor och att bönor, linser och liknande är vansinnigt nyttigt. Det vet alla, eller hur? Det är den bästa"fell-good"-maten man kan få!!

Fråga: Är det viktigt att vara i god form?
Svar: Rund är en form, så god som någon!

Kommentarer
Postat av: carina

Jag håller med dej till 100 %,

och samtidigt vill jag gratulera dej på födelsedagen, idag lördag, det var en liten fågel i skogen som skvallrade. hipp hipp hurra på din födelsedag!!!

2011-02-12 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0