Bakar.

Håller på och bakar åt mina arbetskabrater.
Det blir mjuk pepparkaka till dom.
Det går nog ner får jag hoppas för jag hinner inte göra något mer avanserat.

Vägen hem var förstås inte plogad när jag kom från jobbet.
Så det är underbart och ha fyrhjulsdrift.
Stefan hade kört undan lite på gårdsplanen när jag kom hem så min bil fick nyskottat.
Men när jag skulle ut med skottkärran så fick jag skotta själv till dyng stacken.
Nu är hästarna fina på hovarna för ett tag.
För igår så hade jag hovslagaren här. Det är en riktig skojig prick.
Det första han fråga var vad jag hade köpt denna gången.
Va brukar jag köpa saker????
Imorgon kanske det blir ett lastbils skåp vem vet. Ha HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0