Ännu ett kyrk besök.

Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt dåligt minne.

Ja du bengt även om sanningen svider så brukar jag alltid säga den ändå. Hi HI
Den som inte tål sanningen ska inte prata med mig.
Det är därför som så få vill umgås med mig skulle jag tro.

Har varit och besökt kyrkan denna helgen också.
Kom hem för en stund sedan från dop kallaset.
Det var Natalie som fick sin doptala som ni fått se tidigare.
Ja om en skulle kanske bli präst dom pratar en hel del smörja inte många som gillar dom heller.
Ha HA

Amen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan jag beställa hemleverans av den där vackra prinsessan eller vill du jag kommer och hämtar henne? Kramis

2011-02-26 @ 22:01:00
URL: http://ktmcicci.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0