Vad ska man bli när man blir stor.

Kom på att man kunde kanske studera till något vettigt.
Men det tyckte inte linn.
Nä hä tror hon inte jag kan lära mig någon ting.
Ja om man ändå ska slita ut sig så kan man väll göra det med huvudet hökt.
Tänkte för några år sen och söka till elektriker.
Men nej då, då var man tvungen och åka någon annan stans och läsa.
Fanns inget här i karlstad.
Men om man tittar sig om kring så ser man att det finns två saker som är 
populärt här i livet.
Folk som behöver banta och recept.
Ja laga mat gillar ja inte så det skulle va och bli bantnings coach.
För och plåga folk är ja ju ganska pigg på.
Annars så skulle jag kanske ta över och driva ridhuset där vi rider.
Jävlar vilken skjuts det skulle bli på dom.
Träffade på en mamma till en av dom som var med och red i måndags.
Hon sa att ridskolan skulle behöva en sån som mej, för att få fart på grejerna.
Herre gud tänkte jag då.
Vilket intryck ger jag igentligen. Har ju knappt träffat människan.
Ha Ha Ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0