Gud måste ha varit en hon.

Om gud skulle ha vetat i förväg hur det skulle bli, så hade han inte behöft skapa mannen.
Dom fyller ju andå ingen funktion.
Och så blir det mer och mer vanligt med homosexuella.
Så det ena könet blir överflödigt.
Och då är det ju inte svårt och gissa vem som ska bort ur faunan.
Dom är tröga, långsamma, lata, Tänker bara så långt näsan når.
Kan bara fokusera på en sak i taget och bara svara ja eller nej men ingen förklaring.
En man kan prata svenska men förstår inte svenska.
En man kan vara hjälpsamma, men kvinnan måste be om hjälp.
En man kan laga mat men du måste säga vad han ska laga.
En man älska säkert sin kvinna men hon får be om att bli älskad.
Men min skulle jag kunna ha som fågel holk i alla fall.
För när jag ställer honom i mot vägen och försöker prata svenska med honom.
Då får jag varken ja eller nej.
Utan bara stora vid öppna ögon som stirrar på mig oförstående.
Då ser han ut som en holk bara och flytta in.

Ja då har man gort det igen.
Det är så enkelt i bland.
Bara och lätta sitt hjärta.
Och just idag så har han vart på julbord så han kom hem senare.
Oj då! glömde han och säga det, att han inte behövde någon mat i dag.
Ja hur skulle han kunna komma i håg det, han som pratar så mycket ändå!
Hjulet snurrar men hamstern är död!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0