Om en skulle tro på gud också.

Ja då har man sett klart på "bonde söker fru" för denna gången.
Alla fick sig en varsin vänn och bli kär i.
Och en av dom gifte sig och ska visas i tv nästa vecka.
Ja det är väll så en ska gå till väga inser man nu.

Om en skulle söka till nästa säsong.
Eller ge upp och sälja skiten och gå vidare.
Hitta sig en bonde som redan har allt fixat på gården.
Det känns som en försöker och bita sig i baken.
En vet att det inte går men man ger inte upp i alla fall.

På fredag blir det jul fest på jobbet.
Då ska vi slå klackarna i stalachen.
Men det blir ingen alkohol för min del.
Man har ju så lång väg hem så det får gå ändå.
Dom största misstagen har jag ju ändå gort när jag
har varit spik nykter.
Jag kan det mästa frånsett att jag alldrig blir lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0