Juldagen 2011

Idag har det varit en skön härlig dag, med mycket prat med en underbar granne.
Brukar bjuda in henne på mat och prata om allt mellan himmel och gord.
Har gort det som en liten tradition.
Sen åkte jag till slottsbron och hämtade upp linn.
Hon ska vara med på dresyr i morgon på krk.
Så det blir och gå upp tidigt i morgon bitti.
Igår kväll så åkte vi hem till min mor för att titta ut lite julklappar.
Som sakt hon har en hel del grejer som kom fram i flytten som aldrig varit
uppackade.
Jag roffade åt mig massa jultomtar.
Sandra tog en hel del glas av olika slag.
Hon tänker framåt när det ska bli dax och få något eget.
Så hon inte behöver köpa så mycket.
Linn tog någon slags filt som var sydd att ha över axlarna.
Stefan tog ett grillförkläde att ha till sommaren.
Så var den julen över.
Fick en ny benämning på mitt hus idag också.
"Dockhuset" Det tyckte jag låt både fint och påhittigt.
Det är ju just det det är och är jag dockan då HI HI HI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0