I väntans tider.

Ja då har jag köpt skor och brodd till hästarna för ca 700 kr.
Sen kommer hovslagaren på torsdag och slår på dom.
Men det är en glad jävel så det är nästan rena nöjet och ge honom lite lön.
Men han har varit klen ett tag så han går på halv fart låt det som.
Men jag hoppas inte det påvärkar svadan.

Hunnit med ett canser prov har jag också gort.
Men där kommer inte dommen förrän om några veckor.
Men det är ingen fara på taket.
Ont krut förgås inte så lätt.
Det var samma med mammografi provet som jag skulle ha gort för ett tag sen.
Men det sket jag i.
Den kropps delen lägger jag säker märke till själv om det skulle vara något konstigt på lut.
Annars så får dom väll plocka bort skiten.
Och då kan jag ju passa på och sätta in riktiga bomber.
Så jag för jämn vikt påde fram och bak. Ha HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0