Fyra små fräckisar.

Män är som snöstormar:
Man vet aldrig hur länge det varar,
Hur många centimeter man får eller när de kommer.

Ibaren:
-Får jag bjuda damen på en whisky?
-Tack men jag avstår, jag känner av det i benen.
-Hur då? Svullnar dom??
-Nej, De går isär...

Åklagaren:
-Var ni aktiv i ert sexliv?
-Kvinnan:
-Nej jag brukade ligga helt still.

Kvinnan har värkar och skriker: Ge mig bedövning!
Sedan vänder hon sig till sin kille och skriker:
-Det är ditt fel, din djävel!
Killen svarar helt lugnt: Jag ville köra in den i det andra hålet men du sa att det gör så ont då...

Kommentarer
Postat av: Bengt

Där fick du till det. Alla var bra!

2011-12-02 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0