En vilo dag.

Nytt försök idag igen.
Varit skit trött hela dagen.
Kom hem efter två någon gång.
Så nu är den julfesten ett minne blott.
Men det är allt otroligt vad småglin uppfostras idagens läge till små skit ungar.
Även om man inte gillar under hållningen som står på programet så håller en skäften.
Eller ännu hällre dra någon annan stans.
Den ena fällde den interligenta kommentaren " Inte min humor i alla fall ".
Nej! det vet redan gudarna och alla andra din jävla torrboll.
Han borde tänka sig för innan han yppar något dyligt.
Vi var facktiskt ca 75 personer och två var riktigt uttråkade.
Vilka var det mest fel på tro???
Ja då fick jag slänga ur mig lite mer tråkig heter.
Undrar om jag har fastnat i dyngan för gott.
Känns så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0