En vecka kvar.

Då har man äntligen fått haft sandra nästan ett helt dygn hemma.
Det är riktigt skönt för ett moders hjärta.
Men det blir väll så när dom blir stora.
Och när dom har skaffat sig en häst som behöver skötas.
Men jag har tänkt på det med och gort plats i stallet för trolleri,
så det blir till och följa med till "mormor" när det passar.
När sandra red troja idag så tog hon en dust med mig på hästen också.
Ja det gick väll bra men det är klart jag måste få mycket mer timmar i sadeln
för att det ska flyta på som det ska.
Har dragit om lite stängsel idag också.
Dom måste bli torr skodda, annars så blir det mycket problem med skador i vinter.
Så nu går hästarna igenom fårhagen där det inte är upptrampat.
Och nu får det gärna bli minusgrader.
Har haft funderingar på och sluta blogga för ett tag.
Men det vore ju synd för min nya läsare som jag tippsade idag om min blogg.
Det är en underbar människa jag lärde tjäna när jag var liten och nyss flyttat till grums.
Han var lika mycket hemma hos oss som mina bröder va hemma.
Så han blev som en extra brosa.
Men så skildes våra vägar när han lämnade grums.
Men tack vare face book, så har vi fått talas vid igen och pratat gammla minnen.
Kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0