Då får man doppa snart då HA HA

Nu börjar jul hysterin kännas på riktigt.
Men har i alla fall fått tag på julklappar till barna så det är klart.
Och någon annan får inga julklappar utav mig i alla fall.
Handlade med lite julmat också.
Lite konstig affär var det allt.
Fans bara stora avlånga skinkor av dom som var färska.
Tur man äger en gigantisk gryta och stoppa ner den i.
Sen så vill min mor ha hem oss på juldagen på käk.
Det går ju inte då ska jag bjuda min granne på mat som jag brukar.
Får ju inte gå i från traditionerna.
Såd det är ju frågan om när jag ska åka dit.
För min mor är ju inte riktigt som någon annan på denna gord.
Hon har så kopiöst med grejer så i år vill hon att vi kommer dit och tittar ut
vad vi vill ha.
Bara och plocka i överflödet.
Ja ni hör skälva.
Sen ska hon gå i pension nästa vecka och chefen ringer till mig och vill ha hjälp
med en pressent till henne.
Ja herre gud.
Kan man köpta lite yta på påse tror ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0