Är inte på humör.

Har inte haft så mycket och skriva om på sistonde.
Men ska göra ett försök ändå.
Igår så var jag med stefan och åt en otroligt god middag.
Oxfilé med potatisgratäng och ostkaka med mandel till efterrätt.
Det var kommunen som bjöd på tillställning för sina anställda som jobbat i 25 år.
Så stefan fick sin efterlängtade guldklocka.
Fick sitta brevid stefans högsta chef.
Han sköv in stolen till mig när jag skulle sätta mig ner.
Dä ni! Vilka jäntlemen det finns.
Så han och jag satt under middagen och pratade får avel.
Han hade 11 st finulls tackor, men hade inte tid och avla fram några för tillfället.
Han arbetade för mycket.

Men idag så tog jag tag i och ordna ett mat bord till fåren.
Går inte och skjuva upp det längre.
Fattar inte att alla djur alltid står på maten.
Men bara man tar tag i problemet så är det snart avklarat.
Får försöka att ta en bild så ni får se undervärket.
Blev facktiskt nöjd. Bara det funkar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0