Vill ha mer.

Har längtat efter sovmorgon hela veckan.
Nu ätligen var det dax. Då ska stefan upp vid 7 för att han ska rida på krk kl 9.
Vem f--n kan somna om då, inte jag så nu sitter jag här.
Ska ut och sätta resterande stängsel stolp som finns kvar.

Igår fick äntligen stefan igång John Deeren. Det var diselpumpen som var kass.
Och det drog med sig att start motorn blev renoverad plus någon ventil hade fastnat.
Så nu är det bara och ringa till köparen som har varit hit och tittat när den stog still.
Gött och bli av med något har på gården som inte behövs.
Tänkte att jag inte skulle bli sådan där skrot nisse som bara går och stökar ner gården
untan det ska vara lite respektabelt.
Om man vill ha en fjäder i hatten ska man vara förkänt av det också.

Min dotter sandra har varit och köpt sig en häst transport och till måndag ska hon göra något
prov som inebär att hon får träna fält tävlan med trolleri.
Så nu blir det och bygga till baka spiltan som brorsans häst stog i när han bodde här.
För nästa gång hon kommer och hälsar på ska trolleri med.
Och man vet aldrig när den lediga boxen blir upptagen med en ny häst.
Stefan är på g nu. Igår kom han hem med en ny bil.
Vore mer vettigt och köpa lite gärden till mig tycker ja.
Skälv så fick jag inget lån så man kanske skulle ta och KÖPA hö nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0