Värker tills jag dör.

Ja Williem dom dog.
Är en kompis till mig som hellre köper mina tuppar i stället för och köper
kyckling i affären som man inte vet hur dom har haft det och hur mycket mat
dom har varit tvingade och äta för att få rätt vikt.

Nu är det välldigt lungt och skönt i hönshuset när jag har flyttat ut så många tuppar.
Gav bort fem, hittade två till som jag flyttade till ett annat hönshus.
Och nyss så skådade jag en tupp som hade kul med en höna i samma hönshus.
Så mia får göra ett försök till framöver och hämta tre till.

Funderar om jag skulle börja gnälla som en lagårdsdörr.
Jag skulle vilja också ha sjuk pension.
Finns ju inga arbetsuppgifter som min kropp inte värker av.
Nu har jag suttit ner på jobbet och fått vila mina trötta fötter.
Jo vad händer då.
Mina båda tennisarmbågar börja värka som dom skulle sitta fast någon stans.
Vad gör man. Det är som och bita sig i ryggen i bland.
Men det finns en positiv grej med det hela.
Jag kommer och greja att bli klar tills på fredag som dom ville.
Men så tänkte jag ut en gen väg också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0