Nu kan jag sova gott.

Då har man äntligen semester för i år.
10,5 ton hö är nu bärjat. Mer än vad som skulle behövas igentligen.
Men men,man vet aldrig.
Linn åkte till sin far idag så jag fick vara min egen stall dreng.
Plockat en hink vinbär som jag ska koka sylt på imorgon.
Rocky har haft besök. En som var lika sinnad som han.
Dom hade riktigt skoj. Kul med deras utseende också.
Lika som bär men ändå inte.
Det var en pappilon som var vit och svart.
Nu ska jag börja konsentrera mig på hönshuset.
Det finns alltid något och göra så här på landet.
Det är bäst och passa på nu när jag har energin.
Snart är det vinter och dvalan infinner sig.
Ska försöka få tid till och höra med länstyrelsen om bidrag för nästa år.
Har ju får nu som man kan få bidrag för och dess mark dom betar.
Behöver även se över vallar för nästa år.
Så det är inte och bli lat än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0