Era små problem.

Vad tragist det är med dessa människor som gillar och prata om sinna bantningskurer och värkligen går in för att förändra mitt liv också och att jag ska bli övertygad på köpet.
Jag är liksom fel människa och ta en sådan strid med.
Vi måste kunna tänka oss att våra liv förändras hela tiden med utvecklingen.
Det ska ju vara så fruktnsvärt med kolhydrater.
Då måste jag på skina att när jag gick i skolan så var det två tjocka personer på hela skolan tror jag.
Åt dom upp all pasta och potatis för alla andra på skolan då. Efter som dom var feta och inte vi.
Det är inte riktigt så änkelt tyvärr.
Jag nekar inte till att dom går ner i vikt dessa människor.
För det är uppenbart att det funkar.
Men även vigitarianer är överviktiga hur kan det bli så då.
Nej vet ni vad vi svenskar är så slöa och slappa och likgiltiga för alltting och där sitter problemet.
Vi tror att vi kan göra lättvindigt för oss och bara stoppa i oss det rätta i mat väg sen är allt klart.
Tänk om folk kunde jobba lika mycket som dom hela tiden proppar i sig käk.
Livet går ju ut på att äta hela tiden och om vi inte äter så glor vi på dessa matprogram som lusar ner verenda kanal på tv:n.
Vi är alla funtade på olika sätt men människan är faktiskt gord för att jobba äta sova. Det har funkat i miljoner år men nu börjar alla forska i allt möjligt och då måste man lyssna.
Nej jag vidhåller utan all utveckling som håller på så skulle våra liv se mycket ljusare ut.
Jag tror även att canser kommer utav all förorening. Så ni kan forska hur mycket ni vill, ni kommer alldrig få bukt med det ändå. För människor är inte villiga och offra något i sitt liv.
Möjligt viss kolhydraterna!
Skälv så har jag mycket viktigare problem och lösa i mitt liv så tack för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0