Nu är jag klen också..

Nu är man sjuk också.
Herre gud vad du inte är barmhärtig.
Men men sortera kuvär ska väll gå bra i alla fall.
Linn ska ha praktik hos mig under veckan, så jag hoppas att inte hon blir mer hängig nu.
Hon ska få sortera och bunta stickers. Har hon gort förr till belåtenhet.
Så har jag henne och köra med om jag skulle behöva något. hi hi
Fick träffa min underbara barndomsvän Maria igår.
Kom på besök en stund och sen var jag med hem till hennes mormor.
Hon hadde fått hjärnsläpp på en stickad tröja.
Men det räckte hon såg mig så lossade det.
Var och såg på hästhoppning under dagen också.
Mina hästnördar till döttrar var med, så det blev riktigt länge innan jag fick åka hem.
Börjar och bli riktigt närvös för mina kycklingar också.
Vart ska jag stoppa in dom. Har fortfarande inget hönshus.
Även om jag börjar och bygga lär jag knappast bli färdigt med det innom en snar framtid.
Skulle behöva få ut dom i en rast hage åt minstonde.


Kommentarer
Postat av: Carina Tildegård

krya på dej Helena, och säj till om ni behöver hjälp

2011-04-12 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0