Nu är det kneg som väntar.

Då var påsken slut då! Dax och börja jobba i morgon.
Helgen har varit bra. Har fått lite gort t om.
Igår kväll så tog jag mig en promenad med chettisen och linn red på birka.
Knallade bort till en för ort till oss och fick prata en stund med lotta.
Och det är ju alltid lika kul. Känns som det kommer och bli en del mungips träning i lag med henne.
Bara hon står ut. Ha HA HA
Men Etna blev riktigt slut på den färden så jag fick släpa henne sista biten för och komma hem.
Vitspår som var ensam hemma var riktigt lugn. Det bådar gott.
Skulle vara riktigt jobbigt nu när vi ha tre hästar bara.
Det blir liksom en som blir ensam hemma hela tiden.
Funderar om jag ska köpa hem lite färg till kåken så jag kan smyga i gång och måla.
Skulla vara gött om det kunnde vara färdigt innan semestern.
Nu känns det lite gött att inte huset är störe. Men bara nu när det ska målas.
Mitt utbrott sist hjälpte inte ett dug med att få påskstädat.
Så jag väntar än ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0