Min dag...

Nu har jag gort det igen.
Sluta 13.00, åkte direkt och handlade på wallinders sen vidare till färgesta shoppen och köpte hästskor.
Hem och började städa undan lite skräp och skaka alla filtar i soffan.
Slängde ut fredagsfräckisen på bloggen innan jag stack ut till stallet och skotta.
Tog in hästarna och puttsade rent hovarna på Birka och Vitspår för hovslagaren skulle komma efter halv 5.
När det var klart var jag bort till min granne Ingegerd som behövde hjälp att ta in hästarna.
Hem och slängde på en makaroni gryta och baconen på en plåt in i ugnen.
Sen skurade jag golvet under tiden det kokade.
Sen var det bara och äta och slänga sig i duchen.
Så var kl 19.30 och postkondslotteriet hadde börjat.
Vidare till "så ska det låta" och nu sitter jag här och skriver.
En helt vanlig dag för mig!
Det finns alltid nån som har det bättre!
Hoppas ni förlåter mig för att jag inte sprang något i dag.
Imorgon ska jag och Ingegerd förkovra oss i orkideer på flatviksgården.
Hej på en stund!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0